قالب ارز دیجیتال وردپرس Astra
نوشته شده توسط : مهدی فتح اله زاده

آیا به یک قالب چند منظوره وردپرس نیاز دارید؟ آیا به دنبال یک قالب بسیار کم حجم که سرعت بارگذاری آن بی نهایت سریع باشد و تمام عناصر طراحی مورد نیاز را در خود داشته باشد، نیاز دارید؟ پس قالب وردپرس آسترا می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. 

قالب ارز دیجیتال Astra Agency Bundle قدرتمند ترین، محبوب ترین، سریع ترین و بهترین قالب وردپرس است که شما می توانید داشته باشید. با ام پی ای همراه باشید. 

قالب Astra یک قالب چند منظوره است که تاکنون بیش از 1 میلیون نصب فعال داشته است و توانسته در زمانی کوتاه به پرامکانات ترین قالب جهان تبدیل شود. قالب چند منظوره آسترا یک قالب وردپرس حرفه ای است که توسط Brainstorm Force طراحی شده است. تیم پشت Astra Pro بیش از یک دهه است که در حال فعالیت هستند و متشکل از توسعه دهندگان، طراحان، نویسندگان و بازاریابان پرشور و حرفه ای می باشند.

چرا آسترا بهترین قالب وردپرس است؟

آسترا یک قالب وردپرس است که به صاحبان وب سایت ها راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه را برای ایجاد هر نوع وب سایت ارائه می دهد. فرقی نمی کند شما یک فرد حرفه ای باشید یا مبتدی، طراح باشید یا نباشید، به هر حال قالب چند منظوره آسترا هر آن چه که شما برای رسیدن به اهداف خود به آن نیاز دارید، به شما می بخشد. که آن چیزها می تواند طراحی بی نقص، سرعت بارگذاری سریع، چند منظوره بودن، رابط کاربر پسند، سئو شده برای گوگل، ترجمه شده و بسیاری از مسائل دیگر می باشد.

چرا باید از قالب آسترا استفاده کنیم؟

قالب آسترا برای سریع لود شدن ساخته شده است. قالب چند منظوره آسترا بی شک یکی از سبک ترین قالب ها در بازار است که شما می توانید داشته باشید. با وجود داده های پیش فرض وردپرس، این قالب در کمتر از نیم ثانیه بارگذاری می شود حتی اگر تمامی ماژول ها فعال باشد. حجم قالب Astra Pro ، پنجاه کیلوبایت است در حالی که سایر قالب ها حجمی برابر با سیصدکیلوبایت دارند که این موضوع می تواند برتری آسترا را نسبت به سایر رقبا نشان دهد. بدون دانش کدنویسی می توانید با بهترین قالب وردپرس صفحات خود را به وسیله صفحه سازهایی همچون المنتور سفارشی کنید.

ویژگی های قالب آسترا نسخه Astra Pro

1- سرعت و عملکرد فوق العاده سریع

Astra به عنوان یکی از سریعترین قالب های چند منظوره است که اکنون در بازار وجود دارد. در واقع ،  Astra با در نظر گرفتن سرعت طراحی شده است. حجم این قالب تنها 50 کیلیوبایت که نسبت به سایر قالبها از حجم کمتری برخوردار است.

بعلاوه، در تست های سرعت مانند Pingdom ، Google Page Insights  و GTmetrix این قالب نمره خوبی دریافت کرده است. همچنین این قالب سازگاری کامل با اکثر ابزارهای بهینه سازی سرعت را دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

2- سازگاری قالب آسترا نسخه Astra Agency Bundle با بهترین صفحه سازها

قالب آسترا نه تنها با اثر افزونه های وردپرس سازگاری دارد، بلکه می تواند به خوبی با افزونه های صفحه سازی همچون: Gutenberg ، Beaver Builder Elementor ، Site Origin ، Visual Composer ، Thrive Suite و Divi به خوبی کار می کند.

  • کتابخانه Gutenberg Blocks: از کتابخانه بلوک های قدرتمند Gutenberg برای سفارشی کردن سایت خود با استفاده از ویرایشگر وردپرس Gutenberg استفاده کنید. مواردی مانند جعبه اطلاعات، دکمه ها، بخش تیم ما، لیست قیمت، دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی و … همه ی اینها بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط کد.
  • Ultimate Addons for Elementor: این افزونه دارای تم ها و ویجت های منحصر به فرد افزونه Elementor می باشد که باعث بهبود تجربه کاربر می شود. این پلاگین دارای تعداد زیادی گزینه های طراحی است که به شما کمک می کند تا سایت خود را خیلی سریع طراحی کنید.
  • Beaver Builder: یک افزونه انعطاف پذیر و قدرتمند صفحه ساز است که به وسیله کشیدن و رها کردن که در فرانت اند سایت کار کرده و به شما کمک می کند وب سایت خود را بدون نوشتن کد، سفارشی کنید.

3- سازگاری قالب Astra Pro نسخه Astra Agency Bundle با برترین افزونه ها

4- سفارشی سازی بدون نوشتن کد

برای کارکردن با قالب Astra Agency Bundle نیازی به دانش کد نویسی ندارید، بلکه شما می توانید خیلی ساده صفحات خود را سفارشی سازی کنید.

5- صفحه ساز

به وسیله صفحه سازها می توانید صفحات خود را کاملاً تمام عرض کرده و حتی می توانید عنوان و سایدبار را از محصولات و نوشته ها حذف کنید. همچنین می توانید صفحات خود را به صورت جعبه ای، صفحه خالی یا وبلاگی بسازید.

6- تنظیمات چیدمان

در این بخش، می توانید طرح بندی محتویات وب سایت، هدر، وبلاگ، بایگانی ها، صفحات واحد، نوار کناری و پاورقی را مدیریت کنید.

7- وجود گزینه های زیاد برای ساخت سربرگ

آسترا چندین طرح برای ایجاد سربرگ در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید از میان آنها بهترین سربرگ را برای وب سایت خود انتخاب کنید. همچنین اگر از نسخه Pro استفاده می کنید، امکانت آن چند برابر می شود و ویژگی های بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: کامپیوترهای جدید NUC X15 و NUC X17 با کیس بسیار باریک معرفی شدند

8- تایپوگرافی

یکی از دلایل اصلی انتخاب تم آسترا در مقایسه با سایر تم های وردپرس، کنترل تایپوگرافی قدرتمند است که این قالب ارائه می دهد. شما می توانید از میان بیش از 800 فونت گوگل برای تمامی قسمت ها و محتوای وب سایت خود و فونت های جداگانه برای عنوان های خود را انتخاب کنید. همچنین، شما می توانید فونت های مختلف را برای هر زیر عنوان مانند H1، H2، H3  و … تنظیم کنید و همچنین اندازه فونت و ارتفاع خط را برای هر نوع فونت سفارشی سازی نمائید.

اگر اینن فونت ها کافی نبودند، شما می توانید ماژول فونت سفارشی را فعال کنید و سپس اقدام به آپلود فونت های مورد علاقه خود نمائید.

9- رنگ و پس زمینه گسترده

اگر شما عاشق تغییر رنگ در قسمت های مختلاف وب سایت خود هستید، قالب آسترا به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید رنگ و پس زمینه هر بخش را خودتان تغییر دهید.

شما می توانید رنگ ها و تصاویر پس زمینه خود را سفارشی سازی کنید، همچنین می توانید رنگ های مختلفی از جمله: رنگ متن، رنگ تم، رنگ لینک و… را هم تغییر دهید. اگر از نسخه پرو این قالب استفاده کنید می توانید پس زمینه و رنگ های سفارشی را برای نوار کناری سایتتان اعمال کنید تا از سایر محتوا جدا شود. همچنین در نسخه پرو شما قادر خواهید بودرنگ های هدر، فوتر، منوی ناوبری، هدر چسبنده، هدر شفاف و…را هم سفارشی سازی نمائید.

9- طرح بندی وبلاگ در Astra Pro

پست های وبلاگ و صفحات بایگانی خود را با گزینه هایی که در اختیارتان قرار می گیرد، سفارشی سازی کنید.می توانید آنها را به صورت آجری، لیستی و شبکه ای طراحی کنید.  شما می توانید مشخص کنید که وبلاگتان، تصویر، عنوان و متای وبلاگ را نمایش دهد یا مخفی کند. همچنین، شما می توانید سلسله مراتب صفحه نمایش را با کشیدن و رها کردن ساده طراحی کنید.

با خرید نسخه قالب Astra Pro شما با امکانات بیشتری در این بخش روبه رو می شوید. امکاناتی همچون: اضافه کردن فضایی بین پست ها، طرح بندی سنگ تراشی، برجسته کردن اولین پست، فعال کردن تاریخ و حذف تصویر شاخص و بسیاری امکانات دیگر که با خرید نسخه پرو می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

10- دارای چندین دمو و وب سایت از پیش ساخته

به دلیل وجود چندین صفحه و دموی از پیش تهیه شده در قالب آسترا، باعث می شود وقت زیادی را صرف طراحی صفحات خود نکنید و در کوتاه ترین زمان بتوانید صفحات دلخواه خود را سفارشی سازی کنید.

11-ساخت هدر و فوتر سفارشی در Astra Agency Bundle

با ابزارهایی که در اختیار دارید می توانید هدر و فوتر های جذاب ایجاد کنید و ظاهر آنها را متناسب با وب سایت خود مدیریت کنید. می خواهید لوگوی شما در سمت چپ، راست یا میانه قرار بگیرد؟  شما می توانید به راحتی با قالب آسترا بهترین قالب وردپرس تنظیمات مربوط به هدر و فوتر را سفارشی سازی کنید.

 همچنین می توانید سربرگ اصلی را به عرض محتوا یا عرض کامل تنظیم کنید. علاوه بر آن دو طرح بندی برای هدر موبایل وجود دارد که می توانید آن را به سمت راست یا پایین لوگو انتقال دهید. نسخه پرو این قالب به شما اجازه می دهد تا بتوانید یک رنگ پس زمینه متفاوت برای هدر ایجاد کنید و علاوه بر آن فاصله اطراف هدر را تغییر دهید.

پاورقی را می توانید به تمام عرض صفحه یا عرض محتوا کشش دهید.به راحتی رنگ و پس زمینه پاورقی خود را تغییر دهید تا از دیگر قسمت های سایت شما متمایز شود.

12- ساخت صفحات با کشیدن و رهاکردن

به سادگی صفحات را با کشیدن و رها کردن المان ها طراحی کنید.

13- پیش نمایش زنده

در حین ساخت و طراحی صفحات، پیش نمایش زنده ای از طراحی خود را مشاهده کنید.

14- سازگاری با ووکامرس

اگر قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین دارید، قالب چند منظوره آسترا سریع ترین، محبوب ترین و بهترین قالب وردپرس است که بدون هیچ مشکلی با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس ادغام می شود و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و سفارشی سازی های بی شمار می توانید یک فروشگاه متناسب با نام تجاری خود بسازید.

15- تنظیمات مگامنو حرفه ای در Astra Pro

نسخه Astra Agency Bundle به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید رنگ پس زمینه اولیه منو و رنگ آیتم ها و لینک های منو را سفارشی سازی کنید. این تنظیمات در نسخه رایگان ارائه نمی شوند. علاوه بر آن می توانید یک مگامنوی حرفه ای برای وب سایت خود داشته باشید.

16- سایدبار یا نوار کناری حرفه ای

شما می توانید سایدابار را در سمت چپ یا راست وب سایت خود اضافه کنید، همچنین می توانید سایدبار را مخفی نگه دارید. علاوه بر ان شما می توانید تنها برای پست ها یا صفحات بایگانی یا محصولات خود سایدبار تعریف کنید به گونه ای که در دیگر صفحات سایدبار نشان داده نشود.

شما می توانید رنگ پس زمینه سایدبار را تغییر دهید، یک پس زمینه تصویر را برای سایدبار تنظیم کنید، رنگ های متن و عنوان را تغییر دهید، و همچنین می توانید فونت عنوان های سایدبار را تغییر دهید. اینها همه امکاناتی هستند که شما در نسخه پرمیوم خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: زمان معرفی سری گوشی های پرچمدار Xiaomi 13

تفاوت های قالب آسترا رایگان با قالب آسترا پرو

Astra در دو نسخه ارائه شده است، رایگان و حرفه ای. نسخه رایگان این قالب را می توانید از دایرکتوری WordPress.org دانلود کنید و از آن استفاده نمائید. با قالب رایگان شما محدود هستید و به خیلی از امکانات مهم دسترسی نخواهید داشت، اما نسخه پرو این قالب امکانات و ماژول های بسیار قدرتمند و حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین شما می توانید با نسخه پرو بدون هیچگونه محدودیتی سایت خود را طراحی کنید. در ادامه تفاوت میان قالب چند منظوره آسترا رایگان و پرو را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد:

سخن آخر

بدون شک قالب آسترا پرو یکی از محبوب ترین و بهترین قالب وردپرس برای صفحه ساز المنتور می باشد. با قالب Astra Pro می توانید وب سایت های جذاب با طراحی خاص و شگفت انگیز طراحی کنید. بخش های مختلف این قالب خیلی ساده و آسان قابل سفارشی سازی هستند، بخش هایی مانند: هدر، فوتر، سایدبار و… در این مطلب هرآنچه که باید از قالب Astra Pro بدانید را ذکر کنیم. امیدوارم این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

 




:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: